Avatar billede raizat Nybegynder
19. november 2003 - 00:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Strømen til APG på mit motherboard

Jeg har oplevet et problem med at mit program til mit grafik kort der over våger strøm og varme og blæser det siger at min strøm ryger men computeren crasher ikke.

Nogen der ved hvad grundet til dette kan være jeg tror selv det er en program fejl men man kan jo aldrig vide

Mit System:

Asus P4P800 Deluxe
P4 2.4
512 DDR 400 Kingston Ram
GeForce FX 5600
Avatar billede bredker Nybegynder
19. november 2003 - 00:10 #1
hvis der ellers ikke kommer nogen fejl , kan det kun være pogrammet der fejler
Avatar billede raizat Nybegynder
19. november 2003 - 00:14 #2
Tja når jeg kører spil kører det fint men kører programmet i bagrunden for jeg fejlen. Syntes det er mærkeligt men som jeg selv sagde og du siger lyder det som en program fejl.

Det er Asus Smartdoktor der er tale om. Kunne det være at det er en genneral fejl i det program?
Avatar billede bredker Nybegynder
19. november 2003 - 00:19 #3
kender ikke lige det pogram , men det er da en mulighed
var det en fejl på grafikkortet eller bundkortet , så ville du få fejl på dit billede som det mindste , og dit windows ville helt sikkert komme med en fejl
Avatar billede raizat Nybegynder
19. november 2003 - 00:20 #4
Okay Ja du har fået mig over bevidst det var som jeg troede men tak for hjælpen :D du skal da klart have point