Avatar billede kak Nybegynder
11. januar 2001 - 12:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Java på visse sites

Der er ikke en kategori til dette spørgsmål, så jeg prøver her...
Jeg bruger IE5 og java er slået til. Men på visse sites, er der java-elementer jeg ikke kan se?! Ofte er det, når der bruges en \"fp hoover.class\" menu. Hvis jeg går ind på www.sonofon.dk, får jeg at vide, at min browser ikke understøtter java, eller at det er slået fra?! Men andre steder virker java fint.
Nogen forslag?
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 12:36 #1
jeg bruger også IE5 og den kører fint på sonofon\'s side.

SÅ det er nok et opsætningsproblem hos dig, prøv at sæt security level ned.
Avatar billede kak Nybegynder
11. januar 2001 - 12:47 #2
Selv ved laveste sikkerhedsniveau sker det.
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 12:48 #3
hmmm, det var underligt.

Så kan jeg ikke umiddelbart hjælpe dig, desværre
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
11. januar 2001 - 12:57 #4
hmm, defekt JAVA VM ??
Prøv at reinstall IE
Avatar billede kak Nybegynder
11. januar 2001 - 13:25 #5
Jeg tror desværre ikke det vil hjælpe. Jeg har en helt anden pc med IE4 som har samme problem, og Netscape på min pc gør det ligeledes.
Kan det hænge sammen med WinNT?
Avatar billede disky Nybegynder
11. januar 2001 - 13:26 #6
Nope jeg bruger Win2K (NT5)
Avatar billede jox Nybegynder
11. januar 2001 - 21:33 #7
jeg har samme problem ?????????
Avatar billede kak Nybegynder
16. januar 2001 - 11:34 #8
Jeg har selv løst problemet (eller i hvert fald fundet roden til det).
Vi forbinder til internet via en central server i virksomheden. Den server tillader åbenbart ikke java-applets, for hvis jeg laver en dial-up connection fra min pc, virker alt java fint. Når jeg går tilbage til netværksforbindelsen, virker de sider der ligger i temp-files også, lige indtil jeg sletter temp-files.