Avatar billede mini-milo Nybegynder
18. november 2003 - 17:35 Der er 12 kommentarer

Nogen der kan skaffe et billed af Halloween morderen?

Hey

er det ikke på tide at vi får et billed der ikke er sløret af "halloween-morderen"????
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
18. november 2003 - 17:35 #1
ved du hvad han hedder kan du sikkert finde et ude på google.com
Avatar billede mini-milo Nybegynder
18. november 2003 - 17:40 #2
det er hende den pige der gjorde det irl jeg mener! det er fandme sygt!
Avatar billede tommyv Nybegynder
18. november 2003 - 17:45 #3
Og det er ikke sygt at interesse sig så meget for det som medierne - og andre - gør?

Ja, hun er sindsforvirret, men hvem pokker er ikke det nu om dage....
Avatar billede proff Nybegynder
18. november 2003 - 17:45 #4
Jaha, dræbe sin storebror.. hvad tænker hun på.. (lige en anden ting, tror ikke sådan et spg, skal drøftes på exp.dk?)
Avatar billede mini-milo Nybegynder
18. november 2003 - 17:48 #5
ja.. det er for sindsygt! jeg er i hvrtifalde god ved min lille søster fra nu af!
Avatar billede exp Juniormester
18. november 2003 - 20:21 #6
proff >>
Hvis du ikke tror det, så brug www.exp.dk/anmeld.phtml
Avatar billede killer_bee Nybegynder
18. december 2003 - 12:03 #7
mini-milo  <<< ta dig sammen og ryd op i dine ÅBNE spørgsmål... vis dog lidt respekt for andres tid!!
Avatar billede exp Juniormester
18. december 2003 - 12:25 #8
killer_bee >>
HVad med lige at pointere det på en pæn måde?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
18. december 2003 - 21:28 #9
exp <<< det har jeg prøvet men det virker ikke på ham/hende..
i referance til det spm:
http://www.eksperten.dk/spm/414515
Avatar billede killer_bee Nybegynder
30. december 2003 - 14:43 #10
exp << der kan du se hva jeg taler om ... nu er dette spm mere end 1½ mnd gammel .. men stadig åben (ved godt at der er ingen brubare svar.. men man skal da stadig ryde op..)
Avatar billede exp Juniormester
30. december 2003 - 14:47 #11
Det nytter stadig ikke noget at bruge en sådan tone. Flere har benyttet den, og enkelte er i sidste ende blevet deaktiveret pga. det, selvom de egentlig gør det i ekspertens interesse.

Hvis du er utilfreds med en bruger, så brug et sagligt, professionelt sprog, og benyt så anmeld-funktionen www.exp.dk/anmeld.phtml - det gavner meget mere.

Når det så er sagt, så er jeg da enig; det er ikke pænt over for de brugere der bruger deres dyrebare tid på at hjælpe.

:-)
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
28. oktober 2005 - 11:19 #12
Hey det må muligvis på tide at få lukket dette spørgsmål!!!