Avatar billede farmergirl1 Nybegynder
18. november 2003 - 16:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Eksisterer der billige E-løsninger (shopsystems)

Jeg har etableret nyt firma indenfor detail og web/online shopping. Og jeg mangler et "indkøbsvogn" system, men de næsten ikke til at komme i næsheden for penge, findes der ikke billige og evt gratis e-commerce (e-løsning) systemer.

Mine system oplysninger:
AMD athlon(tm)XP 2400+ 1,99 GHz
512 MB RAM
120GB 7200rpm HDD

Microsoft WindowsXP Professional

På forhånd 1000 tak
Avatar billede ronni112 Nybegynder
18. november 2003 - 17:09 #1
Gratis og godt http://www.oscommerce.dk/
Avatar billede keysersoze Guru
18. november 2003 - 17:17 #2
meget kommer jo an på din opfattelse af hvad der er billigt...

kigger vi på hvad der er gratis er http://www.oscommerce.dk/ nok det klart bedste

Kigger vi på special-tilpassede sider tror jeg såmen sagtens at du kan finde en freelancer, der - selvfølgelig koster penge - men også kan få lavet præcis det du ønsker og kan give al den hjælp du ønsker. Hvis du kunne tænke dig at høre mere om sådan en løsning skal du være velkommen til at prøve at kontakte mig; mail/msn kim@soze.dk icq; 32036024
Avatar billede farmergirl1 Nybegynder
18. november 2003 - 17:21 #3
Hejsa ronni112

jeg kører med SummaSummarum Enterprise har det noget at sige
Avatar billede ronni112 Nybegynder
19. november 2003 - 04:30 #4
farmergirl1 > Har du PHP og MySQL så burde Oscommerce kører uden problemer.
Hvis du har problemer med at installere/bruge det, så er der mange forums rundt omkring. Du kan jo evt. se om du kunne få nogle fra Eksperten til det. Der er sikkert en del der godt vil installere det til dig, for et mindre beløb eller point...
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. november 2003 - 09:54 #5
farmergirl1 > hvis du sender mig en mail på martin@pezzo.dk vil jeg meget gerne give dig et tilbud på en billig e-handels løsning.

http://www.oscommerce.dk/ er som keysersoze også nævner klart det bedste hvis man ikke vil betale for det. dog mener jeg at du kan få meget mere for et lille beløb
Avatar billede farmergirl1 Nybegynder
19. november 2003 - 11:42 #6
ronni112
jeg er helt new her  ved du hvilket forum jeg skal gå til for at få hjælp til installation af php og oscommerce.

tusinde tak for hjælpen
Avatar billede ronni112 Nybegynder
19. november 2003 - 12:38 #7
farmergirl1 > Gå ind under Opgaver - Programmeringsopgaver - PHP
Så burde der nok være nogle der vil hjælpe dig