Avatar billede guldbrand Nybegynder
18. november 2003 - 16:43 Der er 8 kommentarer

Den perfekte rajsetaske.

Hej

Jeg er blevet noget træt af Windows egen Rejsetaske, bl.a. fordi man ikke
kan have mappen som er rejsetaske, og så samtidig gemme f.eks. en word-fil i
den.

Så derfor leder jeg efter den "perfekte" rejsetaske, som også kan finde ud
af at hvis en fil er slettet på den ene maskine skal den ikke bare oprette
den igen fra den anden, hvis i forstår

Jeg har prøvet en del forskellige efterhånden, men har ikke helt fundet det
jeg leder efter, så derfor håber jeg at kunne blive anbefalet nogle flere...

Takker mange gange på forhånd
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. november 2003 - 17:10 #1
Briefcase Plus 2.0
http://www.rekenwonder.com/brfcplus.htm
dette er freeware som du måske allerede har prøvet.
ville være fint hvis du skrev hvilke du har prøvet
så du ikke for henvisninger til de programmer :)
Avatar billede guldbrand Nybegynder
18. november 2003 - 17:19 #2
Ja det har du ret i... jeg har prøvet mange; bl.a. Stones Kopikrontrol, Backer, CopyTo Syncronizer, Taralynn File Syncronizer (+ flere jeg ikke lige kan komme på), men de har alle den mangel, at hvis der er slette en fil i en mappe på "master" PC, og den stadig ligger på Target PC, så bliver den oprettet igen på "master" PC'en, og det er jo ikke lige det der er meningen...

Men nu vil jeg lige prøve det program du anbefaler...

Takker indtil videre - og vender tilbage...
Avatar billede guldbrand Nybegynder
18. november 2003 - 17:41 #3
Hej igen

Det er desværre ikke helt det jeg er ude efter (eller også er det bare mig), dette her program kan heller ikke finde ud af at der er slettet en fil i den ene mappe :-/
Linket er forresten http://rekenwonder.com/brfcplus.htm
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. november 2003 - 17:51 #4
Avatar billede guldbrand Nybegynder
18. november 2003 - 18:33 #5
Det er faktisk et fint program, men så vidt jeg kan finde ud af virker det kun den ene vej, kun fra den PC hvor programmet er indstalleret, men der er det også hurtigt til at opdatere destination mappen. Men det skulle gerne virke begge veje....
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. november 2003 - 18:51 #6
Avatar billede Jordan Sanders Praktikant
16. august 2019 - 14:19 #8