Avatar billede b114080 Nybegynder
11. januar 2001 - 10:29 Der er 1 kommentar

Har forbindelse mellem 2 comp og et modem

Via proxy-programmet AnalogX Proxy. Alle protokollerne er slået til (HTTP, FTP osv)
Det fungerer fint, men der er 2 irreterende problemer. PC1 er med modem og proxy-program og PC2 kører igennem proxy. PC2 kan gå på nettet og browseren fungerer fint. Første problem er, at man ikke kan trykke på FTp-links på PC2. Så kommer der en fejl om, at den ikke kan connecte til serveren. Gør man det fra PC1 fungere det fint. Browseren er sat op til at bruge de respektive porte for proxy\'ens henholdsvis http -og ftp port. Andet problem er at man heller ikke kan spille action-quake fra PC2. Connection error !
Har du løsningen på spørgsmålene er du meget velkommen til at deltage i dette spg. ! ;o)
Avatar billede frock Nybegynder
12. juli 2001 - 11:21 #1
Prøv med ICS (Internet COnnection Sharing, det ligger i de fleste Windows fra 98 og op.