Avatar billede arkibal Nybegynder
11. januar 2001 - 10:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændring af bitmap i eksisterende Flash animation

Hej, jeg har overtaget noget arbejde fra en kolega som indebære at lave nogen ændringer i en animation, som er lavet i Flash. Spørgsmålet er om man kan ændre et billede i den animation som allerede er lavet, så jeg ikke skal lave alt (loop, roter & skalér) igen. Jeg har både .fla & .swf filerne.

jan
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
11. januar 2001 - 10:20 #1
Ja hvis du har lavet det som et symbol
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
11. januar 2001 - 10:21 #2
for ellers skal du ændre alle keyframes...
Avatar billede sun Nybegynder
11. januar 2001 - 10:22 #3
Jeg har ikke prøvet det selv men, i dit library(ctrl-L) kan du lave en update (right click) på det billede som skal laves om. men den skal hvis havde det samme navn som den gammle...

SUN->
Avatar billede arkibal Nybegynder
11. januar 2001 - 10:42 #4
Tak til jer begge, men eftersom at det kun var Sun som beskrev løsningen så får han de 60 point.

btw. de behøver ikke at hedde det samme. (Flash 5)

Jan
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
11. januar 2001 - 10:43 #5
ups ja... det havde jeg glemt! Sorry