Avatar billede dansab Nybegynder
18. november 2003 - 11:13 Der er 3 kommentarer

Netware installation gennem VMWARE

Jeg prøver at installere Netware 6.0 gennem VMware programmet. Det går godt at boote fra CD'en, men efter accept af license aftale, partitions størrelse rebootes maskinen igen. Når maskinen booter anden gang fra CD-ROM'en får jeg følgende fejl på skærmen.
No bootable CD, floppy or hard disk was detected."

Er der nogen som ved hvordan jeg kan løse dette problem ?
Hvordan  kan jeg ændre bootrækkefølgen i VMware ?
Mvh
Dan
Avatar billede bjuhl Nybegynder
18. november 2003 - 11:15 #1
Du kan gå i bios på VMWare, ligesom du gør på en normal bios. Kan ikke lige husk om det er "del" knappen, men det står i opstart.
Avatar billede jensendk Nybegynder
18. november 2003 - 11:20 #2
F2 i Vmware ja. Netware 6 drilelde også mig, men så smed jeg Isoimaget i VmWare istedetfr den fysiske disk, og så ruller klaveret.

Udlæs evt din Netware CD som ISO image og brug de.t. Virker med VmWare 4 og Netware 6
Avatar billede gak Nybegynder
19. november 2003 - 02:34 #3
Hvorfor ønsker du at instalere netware 6 gennem WMWare, hvilke fordele har du af det ?
-jensendk: hvilket ISOimage (af hvad?)smider du i?