Avatar billede corgan Nybegynder
18. november 2003 - 10:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link til placering på siden

Tjaa, man skal nok ikke være ekspert for at kunne svare på dette spørgsmål, men jeg kan simpelhen ikke komme på hvordan man:

Laver et link der henviser til en placering på samme side.

D.v.s. man trykker f.eks. på linket "Afsnit 5" i toppen af siden, hvorefter man så kommer længere ned på siden hvor "Afsnit 5" begynder.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2003 - 11:10 #1
<a href="#afsnit 5">Afsnit 5</a> er dit link

Så kan du placere <a name="afsnit 5"></a> hvor du vil, den vil så hoppe derhen når du klikker på afsnit 5 :)
Avatar billede corgan Nybegynder
18. november 2003 - 11:23 #2
el barto:

Thanks.

Den var helt væk... men skriv et svar og du vil få din points.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2003 - 11:57 #3
Jamen de 5 point er da guld værd ;)
Avatar billede corgan Nybegynder
18. november 2003 - 12:35 #4
He he... yeah, I know. Det var ikke mange points, men det var nu heller ikke et særlig svært spørgsmål... var det?

Men tak for det alligevel.