Avatar billede nolle_k Nybegynder
18. november 2003 - 10:08 Der er 2 kommentarer

Remoting problem

Jeg har lavet en smart client, der ligger på en server i et Virtual Directory! Jeg prøver at ekskvere denne på en Test Client PC via en URL!!! Det går umiddelbart godt nok! Men...

Hvis denne smart client refererer en assembly, der ligger i Serverens Global Assembly får jeg en exception!!

Hvordan fortæller jeg Serveren, at der godt må hentes assemblies fra GAC'en????

//Nolle_K
Avatar billede januskh Nybegynder
21. september 2005 - 23:51 #1
Ville det måske være en løsning, hvis du på din referance valgte at sætte property'en "Copy Local"? Så kopieres de referede classes ned i dit bin bibliotek og så burde der ikke være de samme problemer?

Med venlig hilsen

Janus Kamp Hansen
Avatar billede nolle_k Nybegynder
22. september 2005 - 08:15 #2
Det er så også måden vi har løst det på! Men det ville jo være smart hvis man havde 20 applikationer, der benyttede den samme assembly, at man kunne nøjes med at opgradere serveren og ikke skulle kopiere filen 20 steder hen!