Avatar billede themightygugi Nybegynder
18. november 2003 - 09:22 Der er 1 kommentar

Skal installere Curl modulet på RaQ550 - bruges i PHP

Hvordan gør jeg... Jeg syntes snart jeg har læst ALT der er men ikke noget fyldest gørende...

Jeg er virkelig grøn på det her område og skal bruge en udførlig step-by-step guide...

Jeg har prøvet http://the.taoofmac.com/space/RAQ550/Packages
men det virkede ikke for mig...

serveren kører med
apache 1.3.20
php 4.2.3

På forhånd tak!
Avatar billede htm Nybegynder
18. november 2003 - 18:25 #1
Nu aner jeg ikke hvad curl modulket er.

Men kan du ikke lige fortælle hvad du har forsøgt, og hvad der sker og ikke sker? "Det virkede ikke for mig" er ikke særlig informativt.
Melder den nogle fejl? Er der evt.  nogle fejlmeddelser i din error_log?

Hvad er det for et system du kører på? redhat? eller?