Avatar billede warpsnet Nybegynder
18. november 2003 - 07:40 Der er 16 kommentarer

Antipiratgruppen aktiv igen?

Hejsa,
igår sad jeg på en DC hub og opdagede at APG var igang med at filtrere, og at de har gjort det i flere dage.

Er der nogen der er bekendt med at de er blevet aktive igen, og i så fald på DC?? Nogen der ved noget om det, og evt. forslag til foranstanltninger man kan tage sig osv??
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
18. november 2003 - 08:33 #1
Er dette spm helt lovigt?!

- Bare en tanke ;)
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
18. november 2003 - 08:33 #2
*lovligt
Avatar billede ronni112 Nybegynder
18. november 2003 - 11:22 #3
Hehe er AGP ikke aktive hele tiden?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2003 - 20:20 #4
AGP er aktiv konstant og holder aldrig pause.
Foranstaltninger? Tjah, du må meget undskylde, men hvis du skal tage dig foranstaltninger for at bruge DC, ja så hører dit spørgsmål absolut ikke til på eksperten.
Avatar billede ronni112 Nybegynder
19. november 2003 - 04:28 #5
Hey, jeg vil da gerne komme med et godt råd til hvordan han ik blir busted:
Drop ulovlighederne
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2003 - 12:03 #6
præcis! ;D
Avatar billede popsy Novice
19. november 2003 - 12:49 #7
Kanon ide :D
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
19. november 2003 - 13:37 #8
Det råd er der mange der har brug for! :D
Avatar billede Noone Nybegynder
20. november 2003 - 01:58 #9
Som ronni112 siger, så er de bedste forholdsregler at du kun deler ting der er lovlige at dele, og kun henter ting der er lovlige at hente. Så har du ikke noget at bekymre dig om.
Avatar billede dang Praktikant
26. november 2003 - 15:10 #10
Ikke for at være provokerende, men de er sq selv ude om at folk kopierer...

Jeg kan tydeligt huske debatten fra de gode C-64 og Amiga dage (den tidlige stenalder for mage af jer :o) Der var et af hoved argumenterne at hvis vi nu alle var så hellige og købte alt så ville priserne falde drastisk......... men men men så kom Play Staition med CD-rom som ikke på daværende tidspunkt kunne kopieres.... der blev alle påstandende jo lige modbevist, så fuk dem siden da har jeg ikke fået ondt i røven over at nogen har kopieret... det er op til folks egen moral !
Avatar billede mads.peder Nybegynder
26. november 2003 - 16:11 #11
dang<<<< Kan kun sige jeg er enig.
Avatar billede ronni112 Nybegynder
26. november 2003 - 18:16 #12
Ikke for et spamme nu, men syntes ikke det er passende at debatere priratkopiering her. Der findes mange debatter på nettet hvor dette kan gøres :)

Lukketid?
Avatar billede mads.peder Nybegynder
26. november 2003 - 18:19 #13
ronni112<<<<
Det kan du tro der gør. Og der har også været en del her på E! ;). Også derfor jeg ikke begyndte at argumentere :-)

Og ja. Lukketid ??
Avatar billede dang Praktikant
26. november 2003 - 22:13 #14
lol med det er jo en stor del af det her milijø, så hvorfor lukke øjnene for det det forsvinder jo ikke af den grund. Det vil være mere sundt at få det debateret !

og ja ja Lukketid... u dont have to leave, but u cant stay here
Avatar billede Noone Nybegynder
08. juli 2005 - 22:50 #15
Og for ca. 1½ år siden, var der en der sagde "Lukketid", og der er intet sagt siden.