Avatar billede mxm Nybegynder
18. november 2003 - 07:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette fil

Hej, jeg har lige downloadet en fil fra nettet som ikke kan slettes. Jeg har prøvet at starte op under fejlsikret tilstand og fjerne den, dog uden held.
Så vil jeg bare spørge om i ved hvordan jeg ellers kan slette den, eventuelt via dos eller et eller andet.

Der står at selve filen er i brug eller bruges af en anden person når jeg prøver at slette den
Avatar billede arlet Juniormester
18. november 2003 - 07:21 #1
Avatar billede arlet Juniormester
18. november 2003 - 07:21 #2
Brug dette program, det sletter filen 100%
Avatar billede mxm Nybegynder
18. november 2003 - 07:31 #3
Det må jeg fandme sige. File deleted succesfully without reboot... Tak skal du have arlet
Avatar billede arlet Juniormester
18. november 2003 - 07:34 #4
Velbekommen. Ja, det er et fantaskisk program..