Avatar billede prinzen Nybegynder
17. november 2003 - 22:45 Der er 3 kommentarer

BNC (Bouncer) til mirc og Redhat 9

Kender i nogle bouncers (BNC) til mirc som kan bruges under RedHat linux 9 ?

Jeg har prøvet det som bare hedder BNC, men det kommer hver gang med en fejl, hvilket får mig til at tro at det ikke virker under Red Hat.

Fejlen opstår når jeg har pakket filen ud, og skal til at køre ./configure... der siger den :
configure: error: no acceptable cc found in $path

Det gør at jeg ikke kan kører make bagefter

Nogen ideer eller bouncers til Red Hat ?
Avatar billede ducks Nybegynder
18. november 2003 - 03:55 #1
psyBNC er den mest brugte og nok også bedste, som findes både til Linux og Windows. Prøv at søge på google eller sourceforge.net
Avatar billede prinzen Nybegynder
18. november 2003 - 18:10 #2
Jeg har fundet psybnc, men den kommer med nøjagtigt samme problem... det ladder til at det er fordi jeg ikke har udviklingsmiljøet GCC... Det må jeg jo lige finde en rpm pakke til ;)
Avatar billede ducks Nybegynder
18. november 2003 - 18:27 #3