Avatar billede jeoparty Nybegynder
17. november 2003 - 22:18 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Compatible with new systems

Ja, måske er jeg på et vildspor. Men fik forleden at vide at der kommer et nyt system indenfor computers, og når man skal handle hardware til en ny comp snart, ville det være godt at sætte sig ind i hvad det nye er omkring etc. Men hvad er det nye, og kommer der et?? Hvad skal jeg gå efter af nyt hardware? da jeg står til at skulle shoppe dele og samle til en ny comp snart. Plz help me :-)
Avatar billede suspekt Nybegynder
17. november 2003 - 22:25 #1
jeg ved at der kommer en ny pci port som vil blive kaldt pci express.
http://newz.dk/forum/item/26062/
Avatar billede egidiussen Nybegynder
17. november 2003 - 22:38 #2
Hejsa
Der kommer hele tiden nyt indenfor hardware - det er umuligt at invistere udfra hvad der bliver "fremtiden" - hvis man har et behov for en ny computer, så skal man købe nu.
Hvis du skal købe dele, så skriv hvad du har i tankerne i et andet indlæg - så skal vi nok hjælpe dig til det mest "fremtidssikret" (selvom det i princippet ikke er noget som er det).

Skipper
Avatar billede jeoparty Nybegynder
21. december 2003 - 13:29 #3
Takker gutter .-)