Avatar billede fnug-1 Nybegynder
17. november 2003 - 20:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler online ikon i min proceslinien

Hej !
Dette er mit første spørgsmål herinde, så bær venligst over med mig, hvis det ikke går helt som planlagt.

Tidligere havde jeg et k56-modem som opkaldsforbindelse til Internettet, det har jeg nu fået skiftet ud med en adsl forbindelse.

Jeg har imidlertid det lille problem, at jeg ikke som tidligere kan se det lille ikon (online) i proceslinien.

Kan nogen hjælpe mig med at få det tilbage ?

Suplerende oplysninger:
Windows ME - fuldt opdateret. (ny installation)
Alt fungerer ellers som det skal (indtil videre)

På forhånd tak !
Avatar billede cdc Novice
17. november 2003 - 21:11 #1
kontropanel - netværksforbindelser - højreklik på lan og set et flueben i vis icon  på process linien
Avatar billede fnug-1 Nybegynder
17. november 2003 - 21:14 #2
Det kan man ikke i Windows ME !
Avatar billede cdc Novice
17. november 2003 - 21:48 #3
har selv haft ME og der kunne jeg, hvad er det du ikke kan se
Avatar billede fnug-1 Nybegynder
17. november 2003 - 21:55 #4
Der er ikke noget i kontrolpanel der hedder netværksforbindelser.
Der findes noget der hedder netværk, men der kan man ikke finde noget der hedder lanforbindelser.

Hva' gør man så?
Avatar billede fnug-1 Nybegynder
17. november 2003 - 21:57 #5
Skal op klokken lo.. i morgen - vender tilbage i morgen !
Avatar billede halifax Nybegynder
18. november 2003 - 02:01 #6
/cdc - Har siddet og "gennemtrævlet" en ME maskine - Netværk. Der er intet af det, der spørges om - som du påstår.

frug-1 - Det lille icon i Proceslinien optræder kun ved en modem-opkobling. Så desværre kan du ikke få det tilbage.

Glæd dig i stedet over, at med din ADSL er du "altid på", så det behøver du ikke spekulere over.
Ved modem-opkobling er iconet meget rart - mest som reminder om at få logget af igen, så telefonregningen ikke løb løbsk.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. november 2003 - 02:17 #7
En lille kommentar fra mig også -

Velkommen på Eksperten ;o)

Bliv en GOD bruger - læs dette: Vejledning til nye brugere af Eksperten -
http://expfaq.1go.dk/

og evt. dette: Generelle regler for brugen af Eksperten -
http://www.eksperten.dk/regler.phtml