Avatar billede steep30 Nybegynder
17. november 2003 - 17:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Server med trådløs router.

Hej, efter jeg har fået trådløs netværk kan jeg ikke være server mere, hvis mig og gutterne skal have et spil MOH! De kan ikke connecte mig. Jeg kører med et kabelmodem sluttet til en Linksys Access Point Router BEFW 11S4. Skal man ændre noget inde i opsætning af router eller hvad? Jeg håber der er en der ved lidt mere en jeg gør.
Avatar billede kenp Novice
17. november 2003 - 18:19 #1
ja du skal forwarde de porte som spillet bruger ellers kan de jo ikke forbinde til dig.
Avatar billede steep30 Nybegynder
17. november 2003 - 18:23 #2
ok, hvordan finder jeg ud af hvad det er for nogle porte?
Avatar billede kenp Novice
17. november 2003 - 18:25 #3
på producentes af spillets hjemmeside!
Avatar billede kenp Novice
17. november 2003 - 18:27 #4
du kan finde dem her på denne private side
http://members.cox.net/tmmgame/router3.htm
Avatar billede steep30 Nybegynder
17. november 2003 - 18:31 #5
ok, det må jeg se om jeg kan finde. Det er Medal Of Honor, så hvis der er en der ved hvad det er for nogle porte må i meget gerne sige det.
Avatar billede steep30 Nybegynder
17. november 2003 - 18:33 #6
Der er hvis noget jeg kan bruge, jeg spiser lige og så melder jeg lige tilbage om det virker...
Avatar billede kenp Novice
17. november 2003 - 18:33 #7
Det hele står på den side jeg henviser til! ganske nemt at finde dem.
Avatar billede steep30 Nybegynder
17. november 2003 - 20:46 #8
Jeg kan ikke få det til at virke, men det er nok mig der fatter ingenting, men tak for hjælpen