Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
17. november 2003 - 15:36 Der er 20 kommentarer

mafiabamsen, jeres mening

jepper... så nu er mit domain så blevet åbent... hvad syntes i???

Mvh kim

ass: www.mafiabamsen.dk
Avatar billede gizmo1234 Nybegynder
17. november 2003 - 15:40 #1
Ser pænt ud!
Farverne passer godt sammen, og jeg kan godt lide at du har lavet en ikke original opsætning, men har brugt hjernen lidt :)

Der er dog en fejl, hvis du går ind i et andet sted i menu'en, fx Downloads og så vælger nyheder, så kan tekstboksen ikke vises
Avatar billede gizmo1234 Nybegynder
17. november 2003 - 15:41 #2
9^@13
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
17. november 2003 - 15:41 #3
ja.. det ved jeg ... sidder og rette nu...
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
17. november 2003 - 15:43 #4
men det er jo kun forsiden linket den er gal med ;)
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
17. november 2003 - 15:43 #5
det er blevet rigtigt godt. Jeg kan især godt lide din opbygning af siden med noget bokse både over og under logoet. Det er rart at se noget design som skiller sig ud fra de traditionelle web sites opbygning.
det er desuden overskueligt og simpelt samtidig med at der er masser af information på forsiden.
Jeg kunne ikke lige finde på noget negativt så du får kun ros denne gang :)
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
17. november 2003 - 15:44 #6
casper_skovgaard> pyha... hehe... men negativt skal jo bare vendes til positivt... hehehe ;)
Avatar billede marve Nybegynder
17. november 2003 - 19:29 #7
uuha, konkurrencer :D

Det kunne jeg da godt tænke mig at være med til.. jeg laver allerede bannere for en 3d-chat, såå.. :D
Men jeg har ingen web-side endnu, så du kan ikke placere et link ;)
Marve
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 22:10 #8
Det ser meget godt ud... Men (Det skulle jo komme) der er lidt stavefejl her og der... Det er ikke så heldigt, så du skulle måske lige pudse en stavekontrol på teksten :-D

Men ellers så forsæt den gode stil!
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
17. november 2003 - 22:12 #9
marve > Hvad???

hansen.dk> Ved det... er skide dårlig til at stave... men prøver...

kan sige så meget at jeg faktisk tænker over at lave nyt design... men TÆNKER KUN...
Avatar billede deurell Nybegynder
18. november 2003 - 11:45 #10
mafia>min personlige smag siger mig at der skulle et eller andet lidt lyst ind et eller andet sted.....
Men det siger jeg kun fordi jeg leder med lys og lygte efter noget at kritisere...langt hen ad vejen er den feeeeed.
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
18. november 2003 - 12:18 #11
deurell > takker mange gange... ;) troed slet ikke folk kunne lide det (er selv lidt træt af det...)
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
18. november 2003 - 13:05 #12
hehe skægt du siger at du er blevet træt af det. Sådan har jeg det også tit når jeg har siddet og arbejdet på et projekt længe, så synes jeg lige pludselig ikke designet er så fedt alligevel, selvom andre synes det er fedt.
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
18. november 2003 - 14:08 #13
casper_skovgaard > HEHE... Ja det er ret trælst... hehe
Avatar billede marve Nybegynder
18. november 2003 - 20:26 #14
ja, bannere.. var der ikke en konkurrence om at lave et banner som passer til konkurrencen? det var det jeg mente.. jeg kan godt lave nogle forslag til bannere, hvis du vil...
:)
Marve
Avatar billede marve Nybegynder
18. november 2003 - 20:29 #15
banner som passer til sidens design, mente jeg :)

der gik det lidt for stærkt... :-)

Marve
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
18. november 2003 - 20:39 #16
det må du da gerne... men vent lidt... arbejder jo på nyt design... vil snart være oppe....
Avatar billede marve Nybegynder
18. november 2003 - 20:43 #17
ok tak :)

Marve
Avatar billede tjaz Nybegynder
21. november 2003 - 10:51 #18
forsiden ser lovende ud ... nu gælder det så bare om at leve op til det ... ;)

kan jeg ikke få et link til den skrifttype plz! :) ... har ledt efter sådan en :)

/TjaZ
Avatar billede deurell Nybegynder
21. november 2003 - 14:04 #19
var det ikke på www.lund.dk/fonts/
Avatar billede mafiabamsen Nybegynder
21. november 2003 - 17:30 #20
Nej... Dafont.com