Avatar billede michael-k Nybegynder
17. november 2003 - 15:19 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Webhotel med Coldfusion

Søger et webhotel til billige penge 10-30 kr pr. månede som understøtter coldfusion, access og sql.

Nogle ider ?  gerne dansk men ikke en nødvendighed.

Søger også gratis host med understøttelse af coldfusion og access, sådan i nødstilfælde.
Avatar billede espersen Novice
17. november 2003 - 15:34 #1
her er der flere henvisninger
http://www.eksperten.dk/spm/173
Avatar billede bjornicle Nybegynder
17. november 2003 - 15:34 #2
cfm-resources.com mener jeg er gratis (var engang)
crystaltech.com er rimelig billig med en god 24 timers support

din pris ligger lige i underkanten af hvad der skal bruges paa et stabilt coldfusion hotel, jeg vil anbefale at du siger mindst 100-150 per maaned
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. november 2003 - 15:48 #3
espersen der er vist sket meget på de 4 år der er fået siden det spørgsmål blev oprettet :)

bjornicle  ahh det er lidt for meget at give for et webhotel :)  Du har ikke erfaring med danske firmaer ?
Avatar billede bjornicle Nybegynder
17. november 2003 - 15:58 #4
de danske firmaer (inklusiv os selv) charger som regel noget mere, isaer fordi der ikke er det store marked for coldfusion. Desuden skal du taenke paa at en pro licens er $1000 og en enterprise er $5000 og hvis de penge, plus andre omkostninger, skal tjenes ind igen, saa skal folk betale lidt mere. Og en sql licens er heller ikke helt billig. Vores normale grundpriser ligger paa ca 600 for web, og yderligere 700 for sql, per maaned, men saa har vi heller ikke mere end 10-15 webs paa en server maks.

Jeg ved ikke hvilke danske firmaer der er billigere, men de hosting firmaer som espersen linker til er vaerd at tage kontakt til, hvis de stadig eksistere har de nok stadig coldfusion, og saa ved du at de har vaeret paa nettet et stykke tid og sikkert kan tilbyde en vis kvalitet
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. november 2003 - 16:02 #5
ja men problemet er at ingen af de links tilbyder coldfusion nogle af dem tilbyder ikke webhotel :)
Avatar billede bjornicle Nybegynder
17. november 2003 - 16:07 #6
Det er jo saa ikke helt rigtigt, for eks. er der zilbot som ser rimelig billig ud:

http://www.zilbot.dk/index.cfm?page=71
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. november 2003 - 16:08 #7
ahh må jeg havde overset var ellers inde på siden, tak for det, må prøv dem :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. november 2003 - 16:09 #8
smid et svar så kan i dele pointene
Avatar billede espersen Novice
17. november 2003 - 16:12 #9
;-)  præcis min tanke

Disse lever da endnu:
www.nextlevel.dk
www.webhouse.dk
www.info-connect.dk (og der markerer de da kraftigt understøttelse af CF)
Avatar billede bjornicle Nybegynder
17. november 2003 - 16:13 #10
Har ikke noget at bruger point til, saa giv du bare dem til espersen :)

Det kunne ogsaa vaere spaendende lige at hore dine erfaringer om en maanedstid eller 2, saa jeg ved om det er noget man skal anbefale andre
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. november 2003 - 16:18 #11
Jeg må være blind sorry, jeg prøver at kontakte de forskellige.

Okay vil prøve at fange dig til den tid :)
Avatar billede espersen Novice
17. november 2003 - 16:27 #12
jeg er selv på udkig efter nyt webhotel - check´lige www.concor.dk de har ColdFusion (jeg gik ind i deres demo-adm-modul)
De har en pæn referenceliste.... og ok priser
Avatar billede bjornicle Nybegynder
17. november 2003 - 16:40 #13
Under deres webhotel ser jeg ikke lige coldfusion
Avatar billede espersen Novice
17. november 2003 - 16:46 #14
jeg har lige taget lige et scr-dump....: http://www.espersen.org/cf.jpg
Avatar billede espersen Novice
17. november 2003 - 16:48 #15
Som det fremgår kan det findes under
Website options -> Add-ons

faktisk ret cool administrationsmodul !!
Avatar billede bjornicle Nybegynder
17. november 2003 - 16:50 #16
heh, det har de skjult godt
det kunne vaere at det er fordi deres admin er et standard program som har coldfusion listed ogsaa, og de saa ikke kan/vil fjerne det
Avatar billede mitc Nybegynder
23. februar 2004 - 22:18 #17
Du vil også få Cold Fusion hos http://hosting.mitc.dk.
Og vi tilbyder meget billige reseller løsninger.