Avatar billede mariolink Nybegynder
17. november 2003 - 14:41 Der er 9 kommentarer

Chat opdatering

Hej... Jeg søger et script der gør sådan min chat ik blinker eller siger klik. den ska være i en iframe.
Avatar billede mariolink Nybegynder
17. november 2003 - 15:02 #1
ingen der vil hjælpe:(?
Avatar billede darkside Nybegynder
17. november 2003 - 16:25 #2
Søg efter olebole chat her på exp.dk den kan det du beder om ;)
Avatar billede mariolink Nybegynder
17. november 2003 - 21:05 #4
tak for jeres indlæg. lukker og i får point
Avatar billede mariolink Nybegynder
17. november 2003 - 21:05 #5
eller... jeg fandt ud af lidt men fik jo ik rigtigt noget af jer...
Avatar billede darkside Nybegynder
17. november 2003 - 21:10 #6
Her er da et svar hvis du kunne bruge mit svar til noget.
Avatar billede exp Juniormester
17. november 2003 - 21:11 #7
Skal ikke have point -  pointerede bare søgningen :-)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. november 2003 - 22:34 #8
Fandt du ud af noget? for jeg skal bruge samme løsning... og fandt ikke lige noget ud af det exp skrev :)
Avatar billede mariolink Nybegynder
18. november 2003 - 22:53 #9
ja... Jeg bruger frames og så laver jeg en der henter dem der siger noget fra databasen... den ska blinke. den får man ik og se. så er der en anden der får info fra den side man ik ser.... bruger javascript til det...