Avatar billede jesperp Nybegynder
14. september 1999 - 14:06 Der er 16 kommentarer

Ny kategori "Crystal Reports"

Da jeg sidder og skal til at bruge Seagate Crystal Report 7, ville jeg da gerne hvis der var andre som ville hoppe med på en ny gruppe "Crystal Reports" Hvad syntes I?
Avatar billede krogstrup Nybegynder
14. september 1999 - 14:37 #1
Hvad bruges programmet til ?

/David
Avatar billede jesperp Nybegynder
14. september 1999 - 15:19 #2
Programmet bruges til at danne rapporter fra textfiler "log-NT", du kan lave udtræk direkte fra MS Exchange, Oracel og div. database osv.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. september 1999 - 20:03 #3
jeg synes vi skulle have en kategori om Wordstar 3.23b til linux 2.34 build#534 og en kategori om at lave keybindings i quake1, 2 og 3
Avatar billede Slettet bruger
14. september 1999 - 23:26 #4
Og mobiltelefon ;o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. september 1999 - 00:29 #5
der er sgu kommet flere spm om mobiltelefoner end om dreamveaver. f.eks. eller om SAS/SAP
Avatar billede Slettet bruger
15. september 1999 - 00:38 #6
yep, men hvad mon det bliver til? no og en dyt :0=)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
16. september 1999 - 13:54 #7
cyberesben>>> HEhe det er dit favoritargumen, det med Dreamweaver... :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. september 1999 - 22:51 #8
ja, hvorfor ikke også en om Homesite, Hotdog, Coffeecup osv.?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. september 1999 - 23:24 #9
Ja, eller en om døde aber... HEhe den ville sikkert blive populær
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. september 1999 - 23:51 #10
eller fundne madpakker
Avatar billede jesperp Nybegynder
20. september 1999 - 09:09 #11
Da der desværre kun er kommet kommentarer fra nogle hjernedøde halvhjerner, kan denne her jo lige så godt blive afsluttet, 1000 TAK for den store opbakning!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
01. oktober 1999 - 18:22 #12
jesperp>>> Nu er det jo heller ikke sådan at Crystal reports er det allermest brugte program i verden, og jeg vidste ikke hvad det var før det blev forklaret, så det er måske lidt overdrevet at give det en kategori...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. oktober 1999 - 03:21 #13
jesperp, du må regne med at hvis der hverken er nogen spm om det eller nogen kategori om det, så er der ikke nogen her inde der roder med det... dvs. de kan ikek hjælpe eller stiller ingen spm til dig hehehe
Avatar billede larsdue Nybegynder
29. juni 2001 - 12:20 #14
cyberesben>> Blot fordi der ikke eksisterer flere hundrede spørgsmål ang. Crystal Reports, så er der faktisk en del virksomheder, der anvender programmet!
Avatar billede henrikk Nybegynder
13. juli 2001 - 10:41 #15
Jesper!

Lad dig ikke slå ud af alle de narhoveders ignorante svar! Vi er mange, der enten kører CR eller kommer til det. Jeg selv sidder og bakser med en SQLserver - kan ikke få hul igennem til Økonomsityrelsen..
Avatar billede renessv Nybegynder
10. august 2001 - 10:11 #16
Ja, det er lidt nedslående at se alle disse tåbelige og irrelevante kommentarer.
Jeg søgte dd. her i experten netop for at se om der skulle være noget vedr. CR. Aktiviteten på Crystals eget forum er ikke så stor så jeg tænkte om der evt. var andre \"frie\" forums og checkede så experten - som jeg ikke har brugt før.
Hvis dette generelt er niveauet for experten så tror jeg at jeg er bedre hjulpet andre steder!!!
Skulle der være nogle seriøse der læser dette er der måske nogle der kan fortælle om der findes en nyhedsgruppe/forum vedr. CR.
CR er måske som nævnt ikke det mest brugte program i verden men vel nok et af de mest anvendte RAPPORTERINGSVÆRKTØJER !