Avatar billede tbach Nybegynder
10. januar 2001 - 22:10 Der er 1 kommentar

Scripts til filskrivning

Hej,

jeg er gået igang med et mindre projekt, jeg er ved at lave et \"ftp serversite\" , altså jeg er ved at lave en side som skal høre til min FTP server, hvor folk skal kunne se statistiker, redigere i deres brugere mm.

Jeg bruger programmet G6 FTP Server, og jeg mangler et ASP script som kan oprette brugere, direkte fra siden. Altså, når scriptet udfyldes og accepteres skal den gå ind og tilføje nogle linjer i \"users.ini\" plus den skal lave en fil som hedder \"reload\" .. På den måde opdaterer den listen og det kører..

Men jeg forstår ikke ASP, så please hjælp mig :)

Udover det skal jeg bruge et loginsystem, eller adminsystem, hvor jeg og mine siteops skal kunne ændre i klienternes brugere.

jeg er gået igang med layoutet på:
http://drawn.dyndns.org

- tbach
Avatar billede fox2k Nybegynder
12. januar 2001 - 12:52 #1
Nu har jeg ikke selv G6 Ftp Server, men denne users.ini, ligger acounts helt for neden af filen. Hvis ikke, gør det noget at de kommer til at ligge dernede?