Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 10:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Startdisk til bærbar uden cd-rom

Er der nogle der ved hvordan jeg efter en formatting af harddisk på en bærbar uden cd-rom drev, kan installer fra en anden computer med cd-drev. Jeg har et kabel så de kan ”snakke” samme på LPT1 printerport, men jeg skal jo nok have en startdisk der fortæller hvor den kan finde cd-rom drevet.
Avatar billede jensendk Nybegynder
17. november 2003 - 10:08 #1
Du kan ikke share CDrom over LPT porten ret nemt..

Jeg ville gøre det at jeg oprettede en partition sidst på disken og kopierede OS'et installationsfiler derover og bootede op på disketter og så kørte installationen derfra
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 10:15 #2
Jeg kan da godt brug min anden cd´er over kabel med Total Commander eller Direkte parallel, men de er selvfølig slette fra den bærbar
Avatar billede paraa Nybegynder
18. november 2003 - 15:43 #3
hvis du har netkort i din bærbar, kan du måske finde nogen dos-driver til dit netkort, og via det installere fra en computer hvor Cd-drevet er delt.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2004 - 00:57 #4
lukker