Avatar billede it-pigen Nybegynder
10. januar 2001 - 21:34 Der er 12 kommentarer

Dansk manual

Hej er der nogen som kan oplyse mig om hvor jeg får fat i manual på nettet til Flash 5. Hvis det altså kan lade sig gøre?

Jeg glæder mig til at få svar!
Avatar billede diktator Nybegynder
10. januar 2001 - 21:37 #1
En dansk manual kan jeg ikke frembringe, men her er en engelsk:
http://download.macromedia.com/pub/flash/documentation/using_flash_5.zip
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 21:42 #2
Danske Flashere findes bare ikke... Diggie - sluk nu for den computer og lad os andre komme til. Det her er sgu min sendetid... he he...

/Nikolaj
Avatar billede bacce Nybegynder
10. januar 2001 - 21:42 #3
hmm ja jeg tror nu heller ik at der ligefrem findes en manual på Dansk meeen jeg vil da lytte med og se hvad folk kan fremvise
Bacce
Avatar billede place Nybegynder
10. januar 2001 - 21:43 #4
Ellers prøv at kigge på http://www.xdude.com/faq/learning.htm der er en del links til tutorials og så er www.xdude.com også en flash(teaser) lidt for sig selv.
Avatar billede it-pigen Nybegynder
10. januar 2001 - 21:44 #5
Jeg ved at der findes en, jeg har selv set lidt i den da jeg gik på Flash 5 kursus. Men jeg er ikke sikker på hvor man kan få fat i den...
Avatar billede diktator Nybegynder
10. januar 2001 - 21:45 #6
nikolajdu :: he he ... Jeg tror sg* min bedre halvdel støtter dig 100%, men jeg kan bare ikke lade være :-} ...du kender det sikkert,,,,,
Avatar billede goody-goody Nybegynder
10. januar 2001 - 21:45 #7
Nikolaj hvor gammel er du egentlig siden du sådan cirka sidder her hele tiden
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 21:57 #8
Jeg er sgu 29 - så jeg er gammel nok til at være oppe nu tak....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 22:00 #9
goody-goody

Hvis du lover ikke at tænde på mig kan du se et lækkert billede af mig her.

http://www.whitehat.dk/ankjaer/Flash/niko.html

/Nikolaj
Avatar billede diktator Nybegynder
10. januar 2001 - 22:46 #10
Hvis du kan \'nøjes\' med en svensk version, så kig her:
http://www.macromedia.com/support/flash/documentation/flash5/using_flash_5.html
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 23:02 #11
Aha... Det lyter jætte bra det der...
Avatar billede tentakkel Nybegynder
10. januar 2001 - 23:15 #12
Er med på en lytter