Avatar billede kraen Nybegynder
16. november 2003 - 20:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

bøvl med meddelelsesregler

Som det fremgår af titlen har jeg en del med den funktion i oe der hedder meddelelsesregler. Den planter nogle af mine vigtige emails i slettet post og farver dem med rødt som om de var spam, men hver gang jeg vil ind og ændre det i meddelelsesreglerne fryser oe fast.
Hvordan kan man ændre dette?
Avatar billede guiron Nybegynder
16. november 2003 - 20:38 #1
Har du hentet de nyeste sikkerhedsopdatering til Outlook Express?
Eller generelt opdateringer til programmet?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. november 2003 - 00:09 #2
Og har du tjekket din computer for virus og spyware, eller skal du også lige gøre det. Du kan onlinescanne for begge dele via dette link: http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

Hvilke regeler har du opsat, fortæl os lige om det.
Avatar billede kraen Nybegynder
17. november 2003 - 15:13 #3
jeg havde for nyligt installeret et anti-spam program som asociasserede sig med Outlook Express, og det er tilsyneladende det program, som har blokeret for det. Jeg har tjekket min computer for virus med Norton Anti-Virus 2003 med virus-opdateringer, og for spyware med Ad-aware 6.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. november 2003 - 15:17 #4
ok og det har du så skyndt dig at afinstallere igen ikke, så du kan blive dit problem kvit. Godt du ikke havde snavs liggende.
Avatar billede kraen Nybegynder
17. november 2003 - 20:35 #5
ja det slettede jeg, men det hjalp ikke på oe problemet. Kan man ikke slette meddelelsesregler på anden vis? Fx i Stifinder eller DOS
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. november 2003 - 20:47 #6
Du kan da slette meddelelsesregler fra dit mailprg. Gå i menulinjen, Funktioner - meddelelsesregler - post finde reglen, markere den og slette. Prøv lige en gang til at se om du ikke kan få lov til at gøre det. Alternativt, skal du afinstallere OE og så sætte det hele op igen, det kunne jo forholdsvist nemt lade sig gøre. Husk først at tage en kopi af dit adressekartotek, og af din post konti. Så vil det ikke tage lang tid at komme op igen.

Har du prøvet at opdatere via WindowsUpdate, ellers gør lige det.
Avatar billede kraen Nybegynder
18. november 2003 - 12:07 #7
det med funktioner noget virker ikke. Det er der den fryser fast. Jeg har endvidere forsøgt at afinstallere hele skidtet for så at installere det igen. Uden held.
Avatar billede arlet Juniormester
18. november 2003 - 12:09 #8
Har du gjort sådan:
*Så prøv at reindstaler din Outlook 6.0

1: Klik på start - Kør - og her skriver du denne komando %systemroot%\inf.

2: Nu åbner din C:\WINDOWS\inf folder (selvfølgelig afhængig af hvilket drev den ligger på)

3: Find denne fil MSOE50.inf.

4: Højreklik på den og vælg Installer.

6: Og nu vil den reinstaller alle dine filer i Outlook Express 6,0

7: Og du har selvfølgelig din xp cdrom i dit drev så den kan hente filerne der fra :)

8: Og nu skulle din Outlook Express 6,0 virke fint igen.

9: Og du mister ikke dine adresser men lav heller backop for en sikkerheds skyld.*

lånt af Resten
Avatar billede kraen Nybegynder
18. november 2003 - 14:37 #9
1. Det virker ikke
2. Jeg har ikke XP men 98 og jeg fik maskinen med os installeret og har derfor ingen cd til