Avatar billede step2net Nybegynder
16. november 2003 - 20:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med grafikkort

Hej..

Efter jeg for 2 uger siden skiftede kabinet har mit grafikkort ikke kørt korrekt. Når jeg spiller et spil, så når jeg skyder så hakker min computer og det har indtil nu kørt perfekt. Jeg har siden da formateret min pc, uden den helt store virkning. Jeg oplever fejlene i alle de spil jeg spiller dvs. Medal Of honer Allied Assault og Medal of Honer break though.
Så jeg ville høre om andre har samme problem eller ved hvordan jeg kan fixe dette, og om jeg bliver nød til at købe et nyt grafik kort.

Min computer

Processor: AMD 1200MHZ
Grafikkort: ASUS v8170 magic/t NVIDIA® GeForce 4 MX 440-SE - 64mb.
Memory: 512 SDRAM

På forhånd tak
Avatar billede kop Nybegynder
16. november 2003 - 20:38 #1
1!!! har du direct x 90,b
2!!har du de nyeste drivere fra nividia til dit kort findes der en 5612. det hjælper ihvertfald lidt på det hele.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. november 2003 - 20:47 #2
køb et nyt grafikkort..O)
Avatar billede step2net Nybegynder
16. november 2003 - 21:07 #3
jeg har den nyeste driver men kan da godt prøve at hente DirectX 90,b
Avatar billede kop Nybegynder
16. november 2003 - 22:20 #4
den hedder 9,0b  og er her http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=141D5F9E-07C1-462A-BAEF-5EAB5C851CF5&displaylang=en  jeg har været ude for at grafikkortet på en eller andn måde er blevet rystet/skubbet løst (altså ikke sidder helt nede i sokklen) så jeg ville nok lige prøve at skubbe det helt ned.
Avatar billede step2net Nybegynder
16. november 2003 - 23:39 #5
hej..jeg fik det til at virke nogenlunde efter jeg satte min gamle strømforsyning på..men jeg opdaterede også til Directx9.0b så jeg kan ikke sige hvad der virkede..men hvis du lige poster en besked som svar så får du 60 point
Avatar billede kop Nybegynder
16. november 2003 - 23:43 #6
pøj pøj med det