Avatar billede 3052 Nybegynder
10. januar 2001 - 21:09 Der er 4 kommentarer

Hp brænder

Hvad for en er den bedste brænder man kan få?
Avatar billede mushie Nybegynder
10. januar 2001 - 21:15 #1
Har du opgivet at finde CDCreator :)
Avatar billede jimsim Nybegynder
10. januar 2001 - 21:40 #2
Tjaaa... det kommer jo an på hvem du spørger, det er en smagssag.
Men efter min mening går man ikke galt i byen hvis man køber Plextor(har selv 12/10 :)). Men det plejer at stå mellem HP og Plextor.
Og hvis man så har Nero ved siden af, ja så.... :) mumms  jeg får helt lyst til at brænde lidt :))
Avatar billede goody-goody Nybegynder
10. januar 2001 - 21:59 #3
plextor er bedst men også dyrest.

jeg vil give jimsim ret

Der er ingen grund til at købe en hurtigere brænder en højst 10 da man alligevel ikke har brug for en data cd inden for 5 min.

jeg har selv hp 9300i 10/4/32

funker perfekt. Det er cd\'erne der har problemer med at følge med.

Goody-Goody
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2001 - 00:36 #4
Hvis man søger den bedste brænder, så skriver man da ikke et sådan ledende spørgsmål hvor man placere navnet HP i. Der findes helt sikker bedre brændere end HP\'s. Problemer med brænder herinde liger vist med overvægt til HP.;o)