Avatar billede smulan Nybegynder
16. november 2003 - 15:02 Der er 6 kommentarer

domän problem

Har installeret xp på datorerna på jobbet.Og fått fel op som arbejdsgrupper, vil ändre det till domän men kan ikke slette arbejdsgruppen.Kan nogen hjälpa mig behöver att veta det til måndag morgen.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2003 - 15:09 #1
Du behøver ikke slette arbejdsgruppen...

Du tilmelder dig bare domainet, og så kører det...
Avatar billede smulan Nybegynder
16. november 2003 - 19:20 #2
Forsöker det men den siger att et fel har opkommit og jag kommer ikke ur det
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2003 - 20:25 #3
Hvad for en fejl ?

Du skal huske at der skal være hul igennem til Domainet, og du skal være oprettet som bruger på domainet.
Avatar billede smulan Nybegynder
16. november 2003 - 20:30 #4
Jag skriver först at jag er admin og sen när jag forsöker att logge indd mig på netvärket så kan jag inte ,altså så ja kan se alla de andra datorer.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2003 - 20:35 #5
jeg er ikke med....

Hvilken fejl får du, når du prøver at tilmelde dig domainet ?
Avatar billede smulan Nybegynder
16. november 2003 - 22:03 #6
Noget om at man ska testa nslookup.Jag vet at det er dårligt forklaret men jag har forsökt att glömma det i helgen men jag må joo fiksa det.Skulle du kunde forklara fra starten hur man ska skrive når man kommer så langt i installationen om vad man vil välja.