Avatar billede effex Nybegynder
10. januar 2001 - 19:47 Der er 21 kommentarer

Høretelefoner?... hvor?

Hvor kan jeg købe nye høretelefoner?

ps.: jeg vil betale pr. efterkrav, og jeg har ikke noget imod at give mange penge (500-1000kr.)
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 19:48 #1
Siden du er villig til at betale så meget, så må jeg foreslå dig at gå i Expert og kigge på deres Sennheiser. KANON lyd!!!

- Parazite
Avatar billede effex Nybegynder
10. januar 2001 - 19:52 #2
jeg skal købe dem på nettet.-
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 19:56 #3
Nu virker du temmelig fast besluttet på at det SKAL være fra Nettet, men det vil altså være 10 gange bedre at gå i en forretning og snakke med dem. Høretelefoner skal både sidde behageligt og lyde godt, og når du bruger så mange penge på det, så ville det være surt at stå med et par, der sidder af helvede til, og har for meget diskant.
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
10. januar 2001 - 19:58 #4
Denne foretning ligger i jægergårds gade i århus og er nok en af de butikke som jeg har været i som har mest styr på audio. prøv at kontakte dem og hør deres bud få dem evt. til at bestille nogen hjem og sende dem til dig eller få et godt bud på nogle gode og køb dem et andet sted....

http://WWW.Q-SOUND.DK

- Kristian
Avatar billede supeter Nybegynder
10. januar 2001 - 19:58 #5
Men hvis du *SKAL* købe det på internettet, så kig på www.edbpriser.dk ... Der finder du måske også en Sennheiser som kan købes online
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
10. januar 2001 - 20:00 #6
ParaZite ? Void ? Imp ?

- Kristian Alias Zxon
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 20:00 #7
http://www.sennheiser.dk/bestil.html : Bestil en brochure om Sennheiser her. Nu kender jeg ikke meget til andre mærker, men Sennheiser... DAMN de er lækre! Overvejede selv at købe et par til 800 engang. Mums en lyd!
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 20:02 #8
datadezign.dk : *LoL* Ikke helt. Men kender ham da. :o)
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
10. januar 2001 - 20:03 #9
Oh har altid troet at i var den samme person *G*

- Kristian Alias The Mogwai, Zxon
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 20:04 #10
datadezign.dk : *LoL* Zq ikke så vidt jeg ved!
Avatar billede teknik Juniormester
10. januar 2001 - 20:05 #11
http://www.sennheiser.dk/  har produktprogrammet og Vejl. priser, men ser ikke umiddelbart ud til at sælge \"direkte\"...
..men det gør expert
http://www.expert.dk

mvh :-)
Teknik
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 20:07 #12
teknik : Yeah, men ikke hovedtelefoner. :o/
Avatar billede teknik Juniormester
10. januar 2001 - 20:10 #13
>>supeter ...ingen hørebøffer på edbpriser...- i hvert fald ikke nogen jeg kunne finde
>>Parazite.. der står godt nok \"bestilling\",
- men i mine øjne ligner det altså en ren \"brochure\" bestilling... :-/

(....De to steder var de første steder jeg ledte)
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
10. januar 2001 - 20:11 #14
Istedet for at vælge en af de store kæder der ikke har tid til at vejlede dig så kontakt q-sound de har sikkert både tid til en snak og vil sikkert også gerne sende dem til dig.

- Kristian
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 20:13 #15
teknik : På sennheiser.dk kan man også kun bestille brochurer, men som jeg skrev ovenover, så tror jeg ikke det er en god ide at købe og betale via Nettet. Ikke når det er en ting, der er så individuel som hovedtelefoner, når man ikke kan prøve dem først.
Avatar billede teknik Juniormester
10. januar 2001 - 20:17 #16
>>parazite... Aaaargh .... *GG*
Jeg undlod at checke hos Expert, for der var jeg 100\' på at de havde Høretelefoner i sortimentet...
...Ups...

...ved at vælge den lokale butik i deres butiksoversigt, og så sende en Email direkte dertil, så tror jeg nu på, at det stadig kan købes via nettet...men den er dog ikke 100% sikker..
Avatar billede teknik Juniormester
10. januar 2001 - 20:20 #17
...mht. Individuel smag osv., så giver jeg dig ret,
- men jeg fornemmer (i min krystalkugle du ved...) at effex er fast beslutet på at sagen skal ordnes via. nettet....dog er motiverne hertil \"sløret\" i \"kuglen\"  ;-))
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 20:21 #18
effex : Download prisguiden på http://www.kinovox.dk/download_prisguide.html, og kig nærmere på det. Gå så en en \"rigtig\" butik og brug en ½ times tid på at prøve de forskellige modeller. Det er mit bedste råd!
Avatar billede parazite Nybegynder
10. januar 2001 - 20:22 #19
teknik : *LoL* Kan godt lide dine \"billeder\". :o)

BTW og totalt off topic - har du ICQ?
Avatar billede teknik Juniormester
10. januar 2001 - 20:34 #20
ICQ - ja Sommetider....når jeg husker at få det installeret. (fik jeg nu)
nr. 18051098
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. januar 2001 - 21:01 #21
www.megasound.dk - Jeg har et stort diskotek, og har købt al udstyr derinde - De har virkelig tjeck på det! Skide flinke at snakke med, og ingen problemer.. Du siger at det skal være postordre, så du kan bare ringe til dem! Jeg ville anbefale en par Sennheiser!

/vh
Simon