Avatar billede lilla-prinsen Nybegynder
16. november 2003 - 12:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Removable Disk til Stationær Disk

Removable Disk til Stationær Disk - hvordan? Jeg bruger eng xp, så hvis i skriver noget, må det godt være en idiot guide til mig :]
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2003 - 13:01 #1
Hvad er det lige at du mener?
Avatar billede bleze Nybegynder
16. november 2003 - 13:04 #2
Ekstern harddisk?    Du skal checke om din computer har firewire eller usb2 og så købe ud fra det. hvis du har begge, er firewire at foretrække da det kører hurtigst praktisk.
Jeg har selv maxtor externe og dem er jeg glade for...  Kan findes på edbpriser.dk
Avatar billede lilla-prinsen Nybegynder
16. november 2003 - 13:06 #3
mit Removable Disk er en mp3-afspiller...
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2003 - 13:07 #4
Skal du have kopieret noget ind på din harddisk fra den eller omvendt?
Avatar billede lilla-prinsen Nybegynder
16. november 2003 - 13:13 #5
Jeg skal ha nogen mp3-filer over på min afspiller, som jo er et removable disk. Jeg kom til at formatere den til fat32, ik så godt, da jeg så ik kan høre musik på den - nu vil jeg ha' lavet den til en local disk, så jeg kan formatere den til .raw.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2003 - 13:17 #6
Ja det vr jo ikke nemt at læse ud af dit spørgsmål :-)
Men det har du jo allerede oprettet et spørgsmål til http://www.eksperten.dk/spm/428147 og man må ikke oprette det samme spørgsmål 2 gange, så læg selv et svar i dette spørgsmål og accepter det og så fortsætter du bare i det føørste spørgsmål du lavede :-)
Avatar billede lilla-prinsen Nybegynder
16. november 2003 - 13:21 #7
sådan
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2003 - 13:24 #8
Nej ikke helt, du skulle selv have taget pointene og ikke givet dem til bleze. Men mon ikke han leverer dem tilbage?