Avatar billede quintrix Nybegynder
16. november 2003 - 10:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nero 6 og DVD

Skulle det ikke være muligt at brænde DVD i Nero 6? Jeg har installeret det, men den kommer ikke med nogen muligheder for DVD-brænding.. Det skal dog siges at jeg ikke har installeret DVD-brænderen endnu, hvis det kan have noget at sige..? Håber på svar, tak.
Avatar billede stefs Nybegynder
16. november 2003 - 10:48 #1
Selvføldig kan man det, nero kan lave images indtil du få fat i en brænder. Om brænderen er installeret eller ej er ligegyldig.
Du vælger type CD/DVD i det lille rulle vindue i toppen på den "pop-up" hvor der også vælges om det skal være data-cd, audio-cd, video-cd osv.
Avatar billede cerb Nybegynder
16. november 2003 - 10:49 #2
Muligheden for dvd brænding kommer først når du har installeret dn dvd brænder :D
Avatar billede quintrix Nybegynder
16. november 2003 - 10:50 #3
Øhmm.. Kan i blive enige.. kommer den først når brænderen er installeret eller ej? :-)
Avatar billede cerb Nybegynder
16. november 2003 - 16:17 #4
Ved mig kom den først da jeg havde installeret dvd brænder
Avatar billede ewok Nybegynder
26. november 2003 - 09:49 #5
samme her