Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
15. november 2003 - 18:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! Right hand i CS

Hjææælp hjælp hjælp og atter hjælp mig!

Jeg har prøvet 5000 metoder på at få min gun fra venstre hånd til højre hånd.. Jeg kan stadig ikke, jeg bruger steam 1.6 og jeg har geninstalleret en gang... PLZ HJÆLP.. Ka ik spille med gun i left hand!
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
15. november 2003 - 18:22 #1
Jeg kan ikke huske det helt men der er et sted (options?) hvor du kan konfigurere dette. Dog bruger jeg 1.5 så jeg er ikke sikker på om du kan bruge det til no'et..
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
15. november 2003 - 18:22 #2
Har prøvet .. Virker ikke!
Avatar billede chalde Seniormester
15. november 2003 - 18:22 #3
Under spillet, så prøv at trykke på h->help->use left hand.
Det kan være du har funktionen bindet til en anden tast. Hvis det, så gå ind i options->keyboard og vælg en tast ud fra "activate in-game GUI"
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
15. november 2003 - 18:24 #4
Ok jeg skal prøve
Avatar billede chalde Seniormester
15. november 2003 - 18:27 #5
Ok. Og sføli ikke vælge left, men right hand :-)
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
15. november 2003 - 18:45 #6
Fatter det ikke... Har valgt right hand og den er stadig i venstre...
Avatar billede krusell Nybegynder
15. november 2003 - 18:51 #7
Har du også prøvet: Først at vælge venstre, spille lidt med det og så vælge højre igen. Og evt. prøve en gang til efter, hvis det ikke skulle virke...
Avatar billede godske Nybegynder
15. november 2003 - 19:06 #8
det er fordi du formentlig har skrivebeskyttet din cfg, men dt ændres inde i spillet ved at skrive cl_righthand 1 tror jeg nok.
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
15. november 2003 - 19:52 #9
chalde: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DET VIRKER TUSIND TUSIND TUSIND TUSIND TUSIND
Avatar billede chalde Seniormester
15. november 2003 - 20:49 #10
Det var så lidt :-)
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
17. november 2003 - 21:57 #11
Skal du ha point?