Avatar billede truman Nybegynder
15. november 2003 - 15:17 Der er 3 kommentarer

lave en meget simpel HTML "påminder" skråstreg TV-guide

hej... er der nogen der kan lave en simpel HTML TV guide der skal kunne køre offline?

plan:

man indtaster et program/film man gerne vil se. NAVNET og TIDSPUNKET DET STARTER PÅ.

hvis du har tænkt dig at lave det i Acces skal der være en knap til at nulstille databsen med.

så skal der være en side hvor al actionen foregår. så når man f.eks. har sat et program til kl. 8 så inde på den side kl. 8 der kommer en meddelelse op (en af de der Windows error meddelelses vinduer) hvor der står "nu er der (programmets titel)

og meddelelserne må gerne komme oven i hindanden... altså... f.eks. der kommer David Letterman kl 8 og man har også noget andet kl. 8.10 så skal den meddelelse med det program på kl. 8.10 også komme selvom det andet program er igang

ponit aftales

og... til Eksperten: det er da totalt dumt at man ikke må bruge / i sin titel. nå men bare glem det.
Avatar billede swaxi Nybegynder
15. november 2003 - 15:50 #1
Avatar billede truman Nybegynder
15. november 2003 - 16:04 #2
nej... det kan jeg ikke bruge til noget
Avatar billede webexp Nybegynder
15. november 2003 - 19:35 #3
jeg er lige med på en lytter