15. november 2003 - 13:54 Der er 9 kommentarer

Kommentarsystem på min hjemmeside

Jeg har min egen hjemmeside, og kunne godt tænke mig at lave et kommentarsystem, altså sådan så dem der besøger min side kan skrive kommentarer til min blog(dagbog). Jeg ved bare ikke hvordan man gør. Er der nogen der kan hjælpe mig med det?
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
15. november 2003 - 14:04 #1
Hvordan er din blog lavet?
Avatar billede sukos Juniormester
15. november 2003 - 14:43 #2
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
15. november 2003 - 23:49 #4
Efter lang tid surfen fandt jeg endelig den her side håber at du kan bruge den da der er 258 forskellige gæstebøger (de fleste er gratis)
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
15. november 2003 - 23:50 #5
UBBBBBBBSSS glemte at skrive sidens navn
her kommer den sorry

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Guestbooks/index.html
18. november 2003 - 18:22 #6
Jeg savner ikke en gæstebog, men et kommentarsystem.. Med kommentarsystem menes der, at hvis jeg f.eks. har skrevet et eller andet på min side, kan man klikke på et lille link og derved åbnes et nyt vindue, hvor man kan skrive en kommentar og læse hvad andre har kommenteret. Det ville jeg bare gerne have koden på, hvis nogen sad inde med den?
18. november 2003 - 18:27 #7
Klik evt ind på http://www.samantha.dk Hun har et kommentarsystem, og jeg kunne godt tænke mig koden på det, så jeg også kunne få et på min side.. Dog har hun ikke koden, da en ven har hjulpet hende.
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
18. november 2003 - 19:06 #8
blog'en og kommentarsystemet er oftes kodet sammen, så jeg skal vide hvordan din blog er lavet? Har du fået den fra en eller anden service, eller er den selv kodet?
18. november 2003 - 21:21 #9
Jeg har en hjemmeside på Webbyen, så jeg skriver bare blog'en direkte ind i designeren.. Så det er noget jeg selv skriver.