15. november 2003 - 13:43 Der er 8 kommentarer

Afstemningssytem på min hjemmeside

Hvordan laver jeg et afstemningssystem på min hjemmeside?
Avatar billede olebole Juniormester
15. november 2003 - 13:45 #1
<ole>

Samme svar, som i dit andet spm  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede darkwing Nybegynder
15. november 2003 - 13:45 #2
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
15. november 2003 - 21:46 #3
http://www.eplugs.net/Plugs/.QpBasic/w3/welcome

denne har jeg brugt på flere hjemmesider og den er virkelig god...
18. november 2003 - 20:12 #4
Fint nok.. Men kan man ikke lave en selv fra bunden af ved hjælp af koder?!
Avatar billede olebole Juniormester
18. november 2003 - 20:42 #5
Jo, men det kræver jo, du kan kode HTML/JavaScript samt et serverside sprog. Scripts på HotScripts er jo netop lavet, for du kan undgå, selv at skulle skrive dem.
Der ligger alt, hvad du behøver ... du kan downloade færdige koder, lige til at konfigurere  :)
/mvh
18. november 2003 - 21:25 #6
Jo.. Men når jeg laver hjemmeside, bruger jeg notepad, hvor jeg skriver html direkte ind, så det eneste jeg har brug for er koden til det..!?
Avatar billede olebole Juniormester
18. november 2003 - 22:26 #7
Hmmmm ... en hel del tyder på, du slet ikke har prøvet at downloade en af koderne. Hvad du bruger af editor, er rystende ligegyldigt ... koderne ligger og venter på dig.
Det er bare at downe den af dem, der tiltaler dig mest. Så kan du bruge, den editor, du synes bedst om til at implementere den med
19. november 2003 - 20:05 #8
Jamen okay.. Jeg prøver så!