15. november 2003 - 13:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kommentarsystem på min hjemmeside

Jeg har min egen hjemmeside, og kunne godt tænke mig at lave et kommentarsystem, altså sådan så dem der besøger min side kan skrive kommentarer til min blog(dagbog). Jeg ved bare ikke hvordan man gør. Er der nogen der kan hjælpe mig med det?
Avatar billede olebole Juniormester
15. november 2003 - 13:19 #1
<ole>

Det kan man ikke lave i HTML/JavaScript. Det skal laves i et serverside sprog, f.eks. PHP, ASP, JSP, Perl/CGI.
Svar selv på spørgsmålet her og stryg dine points igen. Åben så spørgsmålet i den kategori, der behandler et sprog, din server (udbyder) understøtter. Så får du med garanti hjælp  ;o)

/mvh
</bole>
15. november 2003 - 13:50 #2
Det skal jeg sige dig. Det er meget nemt! ;)
Avatar billede olebole Juniormester
15. november 2003 - 13:54 #3
Der kan hun selv se ... kan hun  ;oD