Avatar billede evelon Nybegynder
15. november 2003 - 12:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

p4p800-vm bios

Ja, jeg har opdateret min BIOS på mit P4P800-VM så jeg kan komme til at skrue på FSB. Men der er dog det problem at jeg godt kan se min FSB hastighed men jeg er ikke mulighed for at ændre den i BIOS. Selve den linie er inaktiv... Nogen der ved hvad jeg kan gøre for at komme til at skrue lidt?
Avatar billede peet-49 Novice
15. november 2003 - 12:09 #1
Du kan ikke OC, hvis du ikke kan ændre FSB, der findes måske en jumper på bundkortet, der ebabler SFB instilling på bundkortet, se efter i manualen.
Avatar billede peet-49 Novice
15. november 2003 - 14:43 #2
Hvorfor afviser du, mit svar er rigtigt.
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
15. november 2003 - 19:22 #3
peet49 <---
Det er fordi han ikk vil acceptere, at det ikk vil oc, og det er dig der er galt på den....
Sådan er der flere der reagere i samme situation, det er mega ring. Jeg har selv været ude for det nogle gange....
/Thomas
Avatar billede peet-49 Novice
15. november 2003 - 19:38 #4
evelon> kommer du ikke med en kommentar-bliver du anmeldt.
Avatar billede evelon Nybegynder
17. november 2003 - 22:56 #5
Det er min fejl at jeg ikke havde set at mit bundkort ikke kunne klare mere end 800mhz fsb, og derfor troede jeg ikke på det du sagde.. men jeg kan ikke give dig de points selvom du åbenbart fortjener dem! undskyld jeg ikke var opmærksom
Avatar billede bredker Nybegynder
17. november 2003 - 22:58 #6
peet49 kan da bare smide et nyt svar
Avatar billede peet-49 Novice
18. november 2003 - 09:19 #7
Det kan du nu
Avatar billede peet-49 Novice
18. november 2003 - 18:19 #8
Jeg takker erbødigst.