Avatar billede cs_player Nybegynder
15. november 2003 - 07:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan mit spil køre bedre

Du er her : Eksperten : Diverse : Fri debat : kan jeg få mit spil til at køre bedre :

kan jeg få mit spil til at køre bedre. jeg har en computer: 128 ram 700-750 mhz
jeg har lige fået et nyt gta vice city men det kør ikke hel godt jeg har sat skærmopløsningen ned men det hjælper ikke ret meget

jeg vil godt ha at spillet kører perfekt

kan man evt. downloade et pogram eller noget
Avatar billede power_ed Nybegynder
15. november 2003 - 07:36 #1
Du kan ihvertfald sørge for at have dine drivere opdateret: www.nvidia.com eller www.ati.com. derefter kan du sætte draw distance helt i bund i spillet under options. det vil også være en god ide at lukke unødvendige procceser da du ikke har så mange mb ram at gøre godt med. det kan være antivirus software eller lignende.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. november 2003 - 09:27 #2
det er ham man ikke skal hjælpe..http://www.eksperten.dk/spm/427740
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2003 - 09:32 #3
Et program????

Du har fået at vide før at hvis du putter noget mere ram i maskinen vil det sikkert hjælpe en del.

P.s. hvis du opfører dig pænt på eksperten får du sikkert hjælp.
Avatar billede cs_player Nybegynder
16. november 2003 - 08:17 #4
jeg opretter dette spørgsmål for at gøre det godt igen
Avatar billede cs_player Nybegynder
16. november 2003 - 08:19 #5
og nu venter jeg på at dem som ikke fik point sidst ligger et eller andet lille svar