Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
14. november 2003 - 15:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pdf redigering/preeflight

Jeg leder efter et program til Acrobat der giver de samme muligheder for at se og redigere sine pdf filer som Enfocus PitStop Pro. Altså en form for preeflight til pdf'er hvor man kan se og ændre farver, bleed, font, overprint, billedopløsning, diffusion osv. Jeg synes PitStop er for dyrt så det jeg søger er et billigere alternativ.
På forhånd tak for hjælpen ;-)
Avatar billede moogens Nybegynder
15. november 2003 - 12:43 #1
Hvis du kun har Acrobat Reader, har du så overvejet Acrobat Destiller/Writer, hvor du kan gå ind og ændre direkte i dokumenterne?
Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
15. november 2003 - 18:13 #2
Jeg har hele Acrobat 5.0 pakken med alle tre programmer (Acrobat, Acrobat reader og Acrobat Distiller) men det jeg søger er noget der kan fortælle mig de eksakte verdier på alle elementerne i min pdf :-)
Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
08. juni 2004 - 19:30 #3
:o|