Avatar billede buster58 Nybegynder
14. november 2003 - 14:52 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

hvordan henter jeg en bootdisk til win2000 prof?

Kan nogen hjælpe med at finde en bootdisk til win 2000 prof?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. november 2003 - 14:54 #1
den ligger på din W2K CD rom, under

x:\bootdisk\

kør makeboot32.exe

kræver 4 disketter
Avatar billede cdc Novice
14. november 2003 - 14:58 #2
man må ikke linke til det du gør i følge E's regler
Avatar billede cdc Novice
14. november 2003 - 14:58 #3
ups det gik stærkt
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. november 2003 - 14:59 #4
indlæg fra buster58 fjernet, da det indeholder link til copyrighedet matriale

Den næste der linker til microsoft bootdisketter får 1 advarsel

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede buster58 Nybegynder
14. november 2003 - 14:59 #5
Uvidenhed fritager ikke for straf. *S* Men jeg vidste det ikke. Troede det var helt legalt.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. november 2003 - 15:00 #6
kør makeboot32 fra din win2k cdron
Avatar billede buster58 Nybegynder
14. november 2003 - 15:01 #7
Jeg har et helt legalt styresystem, så derfor troede jeg ikke jeg gjorde noget forkert.
Avatar billede zenze Nybegynder
14. november 2003 - 15:23 #8
Må man søge efter dét, men ønsker at finde, når man er på google.com?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. november 2003 - 15:47 #9
indlæg fra thj_ether fjernet og tildeles 1 advarsel

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede zenze Nybegynder
14. november 2003 - 15:55 #10
Alternativt kan du gå ind på dette spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/427338
Så kan du lave en bootbar CD og samtidig slipstreame SP1a ind på din WinXP eller SP4 på Win2000.
på den måde slår du 2 fluer med et smæk.
Avatar billede zenze Nybegynder
14. november 2003 - 15:56 #11
Med de nævnte CD'er går du i BIOS og sætter CD ROM til 1st bootdevice - og så kører det.
Avatar billede zenze Nybegynder
14. november 2003 - 15:59 #12
Jeg har lige lavet en slipstreamet Win2000 Pro - og i sidste uge en WinXP Pro.
Bare du får det hele med, så er det ikke svært at få det til at virke.
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
15. november 2003 - 18:11 #13
ellers er det muligt at hente dem på www.--- må jeg linke til et sted hvor der kan hentes 4 diskettter ----.com ???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. november 2003 - 18:41 #14
polle => buster58 kender det sted, da jeg har fjernet hans kommentar hvor han henviser til det site  man IKKE må linke til, men hvorfor hente dem på nettet, nå de allerede ligger på Win2000 CD-rommen?
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
15. november 2003 - 18:58 #15
nej det har du sådan set ret i.. men ikke alle synes det er lige let at lave dem på den måde..

gik busters link ud på noget med www.bo.....k.com??

og hvordan kan det være man ikke må linke til dem? hvis det er ulovligt så må www.bo.....k.com vel heller ikke have dem til at ligge???

På forhånd tak
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. november 2003 - 19:13 #16
Microsoft er blevet kontakte ang. sitet BD og de vil så ifl. dem selv undersøge site og deres filer, da man ikke må videre give MS bootdisketter, så nej BD må ikke have dem liggenede med mindre de har fået special tilladelse til det *hvilket de ifl. de mails CoAdmin har haft med Microsoft*, IKKE har tilladelse til.
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
15. november 2003 - 21:06 #17
ok, så er den sag jo opklaret indtil vidre...

så tak rkhdk, nogle gange er det alligevel godt at der er nogen til at styre det hele lidt :-)

hilsen peder
Avatar billede zenze Nybegynder
03. januar 2004 - 22:47 #18
Ih, tak. Jeg havde da helt glemt alt det ulovlige, der linkes til i dette spørgsmål.
Fik du lavet den slipstreamede Win2000. Jeg har lavet en, som jeg er blevet rigtig glad for. Virker hver gang stabilt, og så er man lidt mere sikker, når man er koblet op fra starten.