Avatar billede oleodder Nybegynder
14. november 2003 - 14:20 Der er 7 kommentarer

LAN netparty med cs - Hardware, Software, Opsætning hjælp

HEJ ;-)

Vi skal holde netparty, uden Internet.
Vi har lokale, borde og stole.
Vi bliver ca. 35.
Skal højst sandsynligt kun spille CS.
Deltagere er kun børn fra 8-12 år.

Jeg regner med at sætte en server op, til at køre CS på.

Lidt spørgsmål:
1.
Er der noget specielt CS modul der skal installeres, når computeren kun skal bruges som server.
2.
Er der maks. på hvor mange spillere, der kan spille CS på denne server.
3.
Hvad med hardware, er det nok, hvis jeg får fat i nogle HUBS med mange indgange.
4.
Er der andet der er godt at vide.

PS: Har før lavet små net-pary week-end'er, med 4-5 spillere, det er første gang jeg skal lave det med 35 børn.

Håber I kan hjælpe mig, med lidt god information - Det skal foregå i December.

TAK
Avatar billede fredie89 Nybegynder
14. november 2003 - 14:26 #1
hvor er det evt.?
Avatar billede xcuse Nybegynder
14. november 2003 - 16:03 #2
Kommer an på om det er 1.6 eller 1.5. I det gamle 1.5 skulle man ikke bruge noget specielt for at smide en dedicated server op. Er dog lidt i tvivl med 1.6, efter hvad jeg har hørt har de taget lan funktionen ud af den..men kun noget jeg har hørt? nogen som kan be- eller afkræfte dette?

Max spillere er 32 spillere. I mindre baner bliver det dog et problem da de spawner oven i hinanden og derfor er der nogen der dør uden at spille ruden.

Ville sige hvis i kunne få fat i en switch ville være bedre end hubs :)

Håber det hjalp lidt :)
Avatar billede axl_rose Nybegynder
14. november 2003 - 16:13 #3
Prøv at søg på google efter hjælp til opsætning af cs servere!
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2003 - 11:51 #4
nu spørger han altså her på Eksperten
Avatar billede oleodder Nybegynder
15. november 2003 - 19:55 #5
Lidt svar:
Det foregår i Nordjylland, men det er desværre en "lukket" fest for vores idrætsforening.
Det er det "normale" CS (1.5 ??) vi vil spille, ikke det nye Stean.
Har søgt på Google uden hjælp.

Supplerende:
Spørgsmål 1:
Jamen, er der ikke en bestemt CS server del man skal downloade ?? Når nu, computeren kun skal køre som server ??
Og hvad med registrering af dræbte og sådan noget - hitliste med videre.....

Spørgsmål 3:
OK - ikke Hubs, men Switch. Okay, men er det nok at have sådan nogle ??

Spørgsmål 4:
Jeg kunne godt tænke mig lidt mere viden.....

Tak alle sammen
Avatar billede oleodder Nybegynder
15. november 2003 - 19:57 #6
Jeg kan se på Jubii, at man kan downloade:
Half-Life 4108 server (win32)
- skal jeg bruge den ???
Avatar billede oleodder Nybegynder
17. november 2003 - 16:11 #7
øv...Nogen der har en idé om, hvor jeg evt. kan få hjælp med ovenstående ??