Avatar billede nesredep Nybegynder
14. november 2003 - 13:55 Der er 3 kommentarer

Beo4 og Beovision mx 2000

Hejsa.. jeg sidder her med et Beovision MX 2000 (gammelt tv fra 1987), og har en Beo4 fjernbetjening ved siden af .. er det muligt at programmere min Beo4 remote til at virke sammen med MX 2000 eller er det komplet i dammen at forsøge på det?

skal man have den originale fjernbetjening for at bruge TV'et og hvis ja, hvor kan sådan en anskaffes?

på forhånd tak.
Avatar billede kenp Novice
14. november 2003 - 14:43 #1
du behøver ikke bruge en fjernbetjening til den men så skal du lave det hele manuelt på fjernsynet.

Du kan ikke kode din beo4 om så den virker der til.

Du kan købe en original fjernbetjening hos forhandlere af B&O koster ca. 900,-
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. november 2003 - 14:52 #2
Den fjernbetjening du skal bruge hedder BeoLink 1000.
Avatar billede nesredep Nybegynder
26. november 2003 - 00:04 #3
halløjsa .. ville bare lige sige at det var IKKE en beolink 1000 der skulle bruges til TV'et ..

det er en (beovision) Video Terminal der skal bruges i stedet.. - fydaføj en gammel satan --> http://www.beoworld.co.uk/products/videoterminal.jpg :D

great fjernbetjening.