Avatar billede jakobarvad Nybegynder
10. januar 2001 - 14:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fryser ved første opstart

Win 98 fryser første gang jeg starter. Jeg bliver nød til at slukke og starte igen. Her vælger jeg opstart normalt. Og så starter den fint. Hvad er problemet??
Avatar billede kalou Nybegynder
10. januar 2001 - 15:01 #1
Kunne forestille mig at det er et driver problem.
Skal lige vide lidt mere om din konfiguration.
Hvilket hardware har du i maskinen?
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
10. januar 2001 - 15:48 #2
kan være installations fejl hvis den fryser når du starter op første gang......hvis det er hver gang den starter op så skulle du måske oxo lige checke at alle kabler sidder rigtigt i og alle de rigtige drivere er installeret......
-Magneren-
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2001 - 01:12 #3
Har du fået udvidet dit ramlager fornygligt, og ikke fået blokkene sat helt på plads i soklen?
Avatar billede ravn1 Nybegynder
11. januar 2001 - 13:25 #4
Hvilket graffik kort har du? jeg havde engang et Matrox Millenium, hvor jeg havde samme problem, det løste jeg ved at udskifte det(det var alligevel gammelt). Det kunne også være være rammen som kharer siger.