Avatar billede spuunki Nybegynder
13. november 2003 - 22:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Operatørlogo 3510i

jeg har en 3510i hvordan kan jeg fjerne mit operatørlogo sådan der slet ik står noget
Avatar billede popsy Novice
13. november 2003 - 23:18 #1
menu, indstillinger, displayindstillinger, operatørlogo, vælg fra.
Avatar billede tommyv Nybegynder
14. november 2003 - 06:02 #2
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
14. november 2003 - 06:37 #3
Du kan evt. med et datakabel eller via en af de mange internettjenester, lave dit eget logo.

Jeg tror du kender det, at man selv kan "tegne" sit eget logo. Så laver du bare selv et logo, hvor der ikke er noget på, og uploader det til din mobil, og så kan du ikke se det! Det har jeg nemlig selv gjort :)
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
14. november 2003 - 21:09 #4
du kan også hente et blankt logo via wap på http://www.victorynet.de/wap/betriberlogos.wml
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
14. november 2003 - 21:10 #5
hov havde ikke set tommyv's link
Avatar billede tommyv Nybegynder
14. november 2003 - 22:13 #6
foxy>> Så må vi jo bare håbe spuunki har ;-)
Avatar billede tommyv Nybegynder
16. november 2003 - 12:22 #7
Tak for point :-)
Avatar billede popsy Novice
17. november 2003 - 10:10 #8
Må nok indrømme at jeg undrer mig lidt, eftersom min instruktion fjerner logoet totalt på min 3510i, og dermed må man vel sige at mit svar ikke alene er korrekt, men også det første!?

Regner med at spørger kommer med en forklaring, min anmeldelsesfinger klør :)
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
17. november 2003 - 13:51 #9
kan godt forstå din undren
Avatar billede tommyv Nybegynder
17. november 2003 - 21:40 #10
Popsy>> Hvis du fravælger operatørlogoet på den måde du beskriver, så kommer der til at stå den operatør, som du er tilknyttet (i mit tilfælde Telia). Det er det du undgår ved at benytte mit link. Det er testet på min egen 3510i, så dit svar er ikke korrekt :-)
Avatar billede popsy Novice
18. november 2003 - 15:49 #11
Hmm, det har du ret i.

Kan egentlig godt se nu at du skriver det heller ikke må stå der, men i første omgang troede jeg dit sp. gik ud på at fjerne logoet :)
Avatar billede tommyv Nybegynder
18. november 2003 - 16:08 #12
popsy>> Det var nu ikke mit spørgsmål, men det er også underordnet. Bare vi får ryddet evt. misforståelser af vejen ;-)
Avatar billede popsy Novice
18. november 2003 - 23:25 #13
yeps :)