Avatar billede crash_and_burn Nybegynder
13. november 2003 - 20:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Server.execute eller Server.transfer

Hey.
Jeg har for nylig fået installeret Server .NET (2003)
men har haft problemer med at få Server Site Include til at virke. Ved ikke hvorfor en nyere version af windows server ikke understøtter sproget, men også ligemeget.
Istedet for SSI kan man jo bruge Server.execute eller Server.transfer til at inkludere en fil i en anden.
MEN....
Hvilken en er best til arbejdet..??? Er der nogen forskel, hvis ja, hvilken.????
Avatar billede eagleeye Praktikant
13. november 2003 - 20:51 #1
Hvis det skal bruges som include så det Server.Execute. Server.Transfer har den fordel at den modtager GET og POST data sendt til den side som kalder Server.Transfer men virker som Redirect så man kommer ikke tilbage til den fil som kalder Server.Transfer.
Se evt mere her:
http://msdn.microsoft.com/msdnmag/issues/0400/redir/default.aspx
Avatar billede crash_and_burn Nybegynder
13. november 2003 - 20:55 #2
He he...
Ja det er en lille forskel man ikke skal tage fejl af :-))
Thx m8