Avatar billede sandfeld Novice
13. november 2003 - 19:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lokal server til PHP

Hejsa!

Findes der mon et sted på nettet hvor man kan downloade en server, således at man får mulighed for at se hjemmesider med PHP lokalt på sin egen computer?

PWS som er den mulighed som Window tilbyder understøtter hvis så vidt jeg ved ikke PHP men kun ASP - er det ikke korrekt?
Avatar billede gil-galad Nybegynder
13. november 2003 - 19:58 #2
læs toturials'ne på www.webcafe.dk omkring hvordan du installere det og bruger det. (ja, det er gratis)
Avatar billede squashguy Nybegynder
13. november 2003 - 19:58 #3
Det skal dog siges, at du sagtens kan installere php under IIS.
Avatar billede tommyv Nybegynder
13. november 2003 - 20:05 #4
Man kan evt. også bruge EasyPHP, hvis det kun er til lokal visning af sider. Se mere på: http://www.easyphp.org/
Avatar billede sandfeld Novice
13. november 2003 - 20:06 #5
Jeg kan sagtens installere php under ISS?
- Er det ikke det bedste blot at downloade ovenstående hvis det er PHP, som man skal køre?
Avatar billede squashguy Nybegynder
13. november 2003 - 20:06 #6
Avatar billede smms Nybegynder
13. november 2003 - 20:06 #7
Avatar billede sandfeld Novice
13. november 2003 - 20:07 #8
Når jeg siger ovenstående mener jeg www.webcafe.dk
Avatar billede squashguy Nybegynder
13. november 2003 - 20:07 #9
jeg kører php under xp pro, og som testmiljø virker det fremragende
Avatar billede henriktha Nybegynder
13. november 2003 - 20:11 #10
Foxserv.net der kan du hente en version, med mysql, php og det hele i en samlet pakke der installerer sig selv
Avatar billede tommyv Nybegynder
13. november 2003 - 20:13 #11
henriktha>> Det samme er der i EasyPHP :-)
Avatar billede sandfeld Novice
13. november 2003 - 21:23 #12
spiffsen kom først og hans forslag virker fint - dermed ikke sagt at de andre forslag ikke er okay, men det mest retfærdige er jo nok det velkendte "først til mølle princip".

Derfor TILLYKKE til spiffsen - Du er denne uges heldige vinder af 30 point :-))
Avatar billede gil-galad Nybegynder
13. november 2003 - 21:25 #13
tak :-D