Avatar billede lmn Nybegynder
13. november 2003 - 16:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problem med lyd i Flash MX

Vi har lavet en film, der består af 6 forskellige scener, som vi har lavet for sig og samlet i den samme movie til sidst. Før vi samlede scenerne kørte lyden fint i hver enkelt scene og passede med billederne, men efter vi har samlet det er det som om billederne kommer bagud i forhold til lyden...

Nogle der har et bud på hvad vi gør forkert? Jeg kan evt prøve at forklare det lidt bedre..
Avatar billede pyroman Nybegynder
13. november 2003 - 16:40 #1
Det kunne tyde på at frame raten (fps) er gået ned for jeres film efter at der er kommet så meget grafisk indhold.
Hvordan har i indsat lydene?
Avatar billede lmn Nybegynder
13. november 2003 - 16:51 #2
de er lagt ind i keyframes, det er sat til sream, skal det måske stå til event eller?
Avatar billede lmn Nybegynder
13. november 2003 - 16:56 #3
sream=stream
Avatar billede le_bon Nybegynder
13. november 2003 - 23:14 #4
Læg dette ind i den keyframe hvori lyden skal afspilles:

lyd = new Sound();
lyd.attachSound("MinLyd.wav");
lyd.start(0, 1);

Husk at exportér lyden for script: Højreklik på lyden i library > Linkage > flueben i export for ActionScript.

/Lebon
Avatar billede lmn Nybegynder
14. november 2003 - 10:55 #5
ok tak, det vil jeg prøve. Det er vel det samme når vi har lyden som mp3?

jeg har først mulighed for at afprøve det på mandag igen, men vil du ikke lige have pointene?

vh, Lmn
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. november 2003 - 12:21 #6
Det er præcis det samme med mp3.

Jotak, jeg vil da gerne have pointene! :o)

/Lebon
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. november 2003 - 12:21 #7
Svaret er så her....