Avatar billede luxusjake Nybegynder
13. november 2003 - 15:50 Der er 1 kommentar

printerinstallation giver bøvl!

Hejsa,

det irriterer mig lidt for noget så simpelt som en printerinstallation giver bøvl!

Jeg forsøger at installere en HP LaserJet 6L der er sat til en JetDirect printserver på min bærbare der kører Windows 2000.

Ingen af de andre maskiner jeg har tilkoblet mit hjemmenetværk har problemer med at installere printeren.

Jeg kan godt komme igennem hele installationsproceduren, men når jeg er ved det sidste billede, og klikker på "Udfør" for at færdiggøre installationen kommer er en alertbox med "kan ikke installere printerdriveren. adgang nægtet"

Den bruger jeg er logget på som har administratorrettigheder!

Hvad er løsningen? :-)
Avatar billede nuna Nybegynder
14. november 2003 - 23:51 #1
Har du også software til printserveren??, brug den så skal det nok virke :-=