Avatar billede paask Nybegynder
13. november 2003 - 14:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Eksekvere AS fra XML

Jeg har et spørgsmål, som jeg egenlig regner med er helt umuligt, men here goes:

Er det på nogen måde muligt, at eksekvere en AS funktion, eller på nogen måde styre sin film gennem XML?

Min eneste løsning på et skidt problem er, at eksekvere en funktion samtidigt med jeg henter min XML. Dvs, min film laver et generelt XML kald og modtager data, og er det muligt deri at kalde en funktion i filen der henter XML'en ?

Grundet kompleksiteten i mit projekt er det ikke muligt at tilføje/ændre i onLoad etc. - så det er kun ovennævnte jeg mangler afklaring om.

Well, håber I kan hjælpe mig med at få afklaring på dette.

mvh
paask
Avatar billede barklund Nybegynder
13. november 2003 - 16:41 #1
Ikke med mindre din AS er lavet til det.

Du kan have lavet en onLoad, der accepterer et bestemt tag som et funktionskald den så udfører med angivne parametre, men det er (heldigvis) ikke standard.

Så man kan ikke bare ændre på sit XML-feed for at få flash'en til at gøre noget helt andet.
Avatar billede paask Nybegynder
14. november 2003 - 12:09 #2
Tja, det var det jeg regnede med. Så må jeg bare lære at være mere fremtidssikret, men det er nu også kun et enkeltstående eksempel dette, så skidt pyt.

Tak for hjælpen i hvert fald, smid et svar og du skal få e-pts som fredags-snack :)

mvh
paask
Avatar billede barklund Nybegynder
14. november 2003 - 12:21 #3
Namnam... :)
Avatar billede paask Nybegynder
14. november 2003 - 12:22 #4
Spis min gris... :)
Avatar billede barklund Nybegynder
14. november 2003 - 12:54 #5
Tarker :)