Avatar billede beltzer Nybegynder
10. januar 2001 - 11:55 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

rundlæggende API Kald ?

Hej

Er der nogle der gider at forklare hvordan man laver API kald i windows, helst også med nogle eks. jeg kan kigge på

Med Venlig Hilsen
Anders C. Pedersen
Avatar billede beltzer Nybegynder
10. januar 2001 - 11:56 #1
Grundlæggende = sorry
Avatar billede -mystiq- Nybegynder
10. januar 2001 - 15:30 #3
du kan jo prøve at læse i winapi32.txt filen der kommer med VB........men ellers er der jo nogle exempler inde på det link pstric allerede ha givet.....FX...
Declare Function publicname Lib \"libname\" [Alias \"alias\"] [([[ByVal] variable [As type] [,[ByVal] variable [As type]]...])] As Type

er en ret nyttig hp =) bruger den selv =)
-Magneren-
Avatar billede driis Nybegynder
10. januar 2001 - 15:42 #4
Se under \'reference\' på www.vbapi.com

Dér er en hel masse API kald beskrevet med funktion, og hvordan du bruger dem.
Avatar billede blazer Nybegynder
10. januar 2001 - 20:53 #5
ak ak.magnus..hvad er det for noget vrøvl?

er en ret nyttig hp =) bruger den selv =)

Avatar billede -mystiq- Nybegynder
11. januar 2001 - 03:25 #6
ja det gør jeg da tsk tsk du er bare misundelig på at jeg kan asampler og du ike kan =)

-MystiQ-
Avatar billede blazer Nybegynder
11. januar 2001 - 11:35 #7
hehe..du mener c-born?

ja..jeg er faktisk ret misundelig..men jeg vil oxo lige benytte lejligheden til at sige tak for alt den gode support du har givet mig i det sprog...og jeg r næsten sikker på at du ikke var kommet på 1. pladsen i den kategori uden mig.........